آهنگ قدیمی فرزاد فرزین به نام «آره آره»

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

آهنگ قدیمی فرزاد فرزین به نام «آره آره»
نویسنده : donya تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1402

متن آهنگ فرزاد فرزین آره آره

تو مثل یه حس قشنگی واسم پیشتم نباشم پیشته حواسم
یه لحظم تو فکرم کسی به جز تو نبود عزیزم
پر انرژی مثبت چشمات یه جور خاصیه تو حالت چشمات
که آدم نخوادم میره دلش با نگاه سادت
آره آره آره دلم دوست داره حالا تو قلبم تویی همه کاره
آره آره میشه که بمونی پیش من دیوونه واسه ی همیشه
انگاری با تو یه آدم دیگم من خجالتی پیش همه میگم
میخوامت که ثابت بشه به دنیا تورو میخوامت
اگه به من باشه میخوام که بمونی ولی باز عشق من خودت میدونی
که باشی کنارم من که محاله تنهات بذارم

 https://musicdel.ir/single-tracks/177122/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.